Løsningsorienteret akademisk medarbejder til HF & VUC København Syd

Vi er en skole med et ambitiøst mål om at være den mest dynamiske skole i København på den pædagogiske front. Det betyder, at vi har et særligt behov for at kunne være fleksible og løsningsorienterede i det nyoprettede styring- og planlægningsteam. Teamet skal være i stand til at styre skoleaktiviteterne aktivt, så vi hele tiden tilpasser os de innovative pædagogiske visioner, som skolens ledelse har på vegne af eleverne. Vi vil med andre ord have et agilt og innovativt team til styring og planlægning.

Vi er ved at oprette et dygtigt og dynamisk styrings- og planlægningsteam, der bliver selve skolens hjerte. Det bliver et mindre team, der sikrer drift, styring og planlægning af skolens kerneaktiviteter såsom skemaer, eksamen, indberetninger mm.

Du skal trives i en dynamisk og travl hverdag med en stor kontaktflade, som består af en blanding af elever, lærere, administrative kolleger og iderige ledere. Som type er du drevet af resultater og begejstres ved at sætte processer i systemer og følge det til dørs og du skal også have et servicegen i dig, da jobbet indebærer support af vores elever og lærere i forbindelse med sager i de forskellige it-systemer.

Du trækker på erfaringer med kompleks planlægning og tværgående samarbejde med forskellige mennesker og faggrupper, fx en anden uddannelsesinstitution, hvor opgaver som holdoprettelser, skemaindtastning, eksamensplanlægning og XPRS indberetninger ikke er fremmedord for dig.

Dine primære opgaver bliver:

  • Styring, planlægning og afvikling af skolens aktiviteter henover skoleåret i tæt samarbejde med pædagogiske ledere
  • Diverse aktivitetsindberetninger til undervisningsministeriet og XPRS
  • At blive habil bruger af det administrative system Ludus/LudusWeb, og sikre Ludus systemopdateringer
  • At udarbejde brugermanualer og på sigt oplære kolleger i de administrative systemer
  • Bidrage til skemaplanlægning i skolens skema-system
  • Sikre udvikling og implementering af nye arbejdsprocesser i det studieadministrative område
  • I samarbejde med de øvrige ansatte i servicecenter skal du forestå alle studieadministrative opgaver knyttet til KBH SYDs uddannelsesområder
  • I samarbejde med skolens kommunikationsafdeling sikre løbende og relevant intern kommunikation vedrørende planlægning

 

Din profil:

  • Du har relevant uddannelses- og erhvervserfaring, fx akademiker eller tilsvarende på it-området
  • Har stor it-forståelse og anvender databaser, excel og andre systemer og programmer som en naturlig del af din hverdag
  • Kan arbejde proaktivt og selvstændigt med ansvar for egne arbejdsopgaver, følge opgaverne til dørs og opsøge nye opgaver
  • Kan formulere dig tydeligt både mundtligt og skriftligt
  • Er god til at skabe overblik og kunne bevare dette samt håndtere travlhed i spidsbelastninger
  • Har et stærkt personligt engagement og er god til at samarbejde med medarbejdere på alle områder og opnå resultater sammen med andre 

 

Vi tilbyder:

  • En ugentlig arbejdstid på 37 timer
  • Gode muligheder for personlig og fagligudvikling
  • En offentlig organisation i en spændende udvikling
  • Gode muligheder for indflydelse på egen arbejdssituation
  • Tæt tværfagligt samarbejde med dygtige kollegaer 
  • Tæt samarbejde i et ambitiøst team hvor alle har let til smil
  • Et alsidigt, livligt miljø på en skole i rivende udvikling

 

 

Løn- og ansættelsesvilkår: 

Løn aftales på basis af overenskomst med relevant faglig organisation på din baggrund og erfaring. Der vil kunne forhandles tillæg til stillingen.

 

Er du interesseret i at blive en del af det nye styrings- og planlægningsteam, så send en ansøgning til Chef for HR & Service: Selim Stephan Lalicic job@kbhsyd.dk.  

Ansøgningsfristen er 6. marts 2018.

HF & VUC København Syd betragter mangfoldighed som et aktiv og opfordrer alle uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Yderligere information om KBH SYD findes på www.kbhsyd.dk